Salarisadministratie tijdrovend en kostbaar? Niet bij Administratiekantoor ACN Utrecht!
Wij verzorgen uw salarisadministratie zoals u dat wilt. U bepaalt wat u zelf wilt doen en welke werkzaamheden u wilt uitbesteden. Onze medewerkers zijn altijd op de hoogte van de laatste veranderingen in wet- en regelgeving op het gebied van loonheffingen en sociale zekerheid. Wij regelen een foutloze en tijdige salarisverwerking voor u en uw medewerkers.

Online salarisadministratie

Bij veel van onze klanten vind de salarisadministratie inmiddels geheel, of deels, online plaats. Vanaf iedere computer met een internetverbinding heeft u toegang tot uw salaris- en personeelsadministratie. Investeren in software en updates voor de salarisadministratie is dus niet meer nodig. En uw gegevens zijn uiteraard goed beveiligd.

Hoe werkt het?

U voert periodiek de gewenste mutaties door in uw online salarisadministratie. Zijn alle gegevens ingevoerd en door u geaccordeerd, dan worden uw gegevens door Administratiekantoor ACN Utrecht digitaal ‘binnengehaald’, beoordeeld en vervolgens definitief verwerkt. Wij leveren de salarisoutput op de afgesproken wijze bij u aan. Zo werkt u samen met uw salarisadministrateur met hetzelfde digitale systeem.

Contact

Wilt u weten wat wij voor uw salarisadministratie kunnen betekenen? Vul dan onderstaand formulier in om door ons te worden teruggebeld. Of neem direct contact op met Jan Neele, telefoonnummer 030 63 55 910 of via e-mail info@acnutrecht.nl.

Uw naam (verplicht)

Uw bedrijfsnaam

Uw telefoonnummer (verplicht)

Uw e-mailadres (verplicht)